Jympan är tillbaka

Efter sommaruppehållet börjar så jympan nästa vecka igen.
ÄNTLIGEN! Har saknat den varierade träningen en del faktiskt.

Räknar med att köra samma vanliga pass igen under hösten, 30 min medel på måndagar och 55 min medel på onsdagar.
Mina egna pass kommer att köras på måndag och onsdag kvällar. Det lämnar torsdagar kvar till övrig aktivitet. Tänkte varva Mias medel spinning med Skivstång. Samma blir det på söndagar, varva spinning med Skivstång.

Nånstans däremellan måste jag även klämma in några egna joggpass. Luncher är ju idealiska. Då slipper man hänga i centrum och slösa pengar på skräp man egentligen inte behöver och så blir man ju friskare och spänstigare på köpet :)

Och så ska jag göra allt jag kan för att inte bli förkyld nåt mer i år.

Kommentarer
Postat av: Melli

sv: tackar, åh blir så glad att läsa din kommentar :D!

Vad roligt att du tycker om musiktipsen jag försöker läggga in musiken så ofta som möjligt ^^



kram <3

2011-06-08 @ 07:48:23
Postat av: Yuri~

oj heheh, var inne på min bror dator, så det var visst i klickat ett namn ><



sv: tackar, åh blir så glad att läsa din kommentar :D!

Vad roligt att du tycker om musiktipsen jag försöker läggga in musiken så ofta som möjligt ^^



kram <3



2011-06-08 @ 07:49:26
URL: http://korea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0