Först så går det upp, så går det ner, så går det upp....

Kände att jag borde träna på mitt pass i helgen men benen ville springa så det fick bli ett joggcross pass i lördags kväll :)
Körde samma styrkestationer som på stavgången men jag joggade mellan istället. Körde en distans på 20 min, blandad terräng, två varv utfall i backe och några intervaller mellan lyktstolpar. Sen jogg hemåt, nedvarvning och stretch. Exakt en timme tog det och jag mådde som en gud när jag kom hem. BÄSTA passet PÅ LÄNGE! Solen sken, det var ljummet ute och helt tomt på spåret. Jag startde kl. 20,00 och var hemma och färdig kl. 21,00.

Igår tog jag mig en ordentlig vilodag. Hade planerat att köra mitt stavcross pass på kvällen men jag blev kvar på Friskis och pratade med Malin några timmar istället. Köpte mig Friskis Core DVD och körde det korta 20 minuters programmet hemma på kvällen. En dusch senare kröp jag nöjd ner i sängen och läste.

Imorse vaknade jag upp med en känsla av att ngt fastnat i halsen. Hostade och hade mig på vägen till jobbet och under lunchens jympapass tröt krafterna rejält. Inte bra. Just nu kan jag inte tänka på nåt annat än harklet i halsen och hur det bara blir mer och mer irriterat. MÅSTE köra igenom mitt pass en gång ikväll. Sista chansen nu. Ska se till att äta ordentligt både före och efter och sen krypa till kojs tidigt.

Imorgon på lunchen hade jag planerat att köra ett stavpass eller joggpass i Ursvik men jag avvaktar och ser hur det blir med halsen. Vill inte missa diplomeringen imorgon kväll. Det är då det gäller! Ska jag klara det och bli Friskis ledare eller blir jag tvungen att göra om provet? Jag VILL och jag SKA klara det imorgon.

Och VILL INTE bli sjuk IGEN. Jag som har vilat ut ordentligt den här gången. Inte tränat för hårt och verkligen PROPPAT mig full med vitaminer och annat nyttigt.

Dessutom hade jag tänkt vandra på fredag eller lördag. 2 timmar med stavar och matsäck. Jaja, blir jag sjuk så blir jag. Huvudsaken är att jag är frisk imorgon kväll!! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du haft en fin dag !

http://blooondiiie.blogg.se

2008-06-02 @ 15:54:12
Postat av: MarathonMia

JAg håller tummarna stenhårt! Det kommer att gå bra. Jag är helt övertygad. Lita på dig själv!

2008-06-03 @ 17:18:16
URL: http://marathonmia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0