Nu är hon igång igen

Jag har verkligen låtit min kropp få vila den här gången. Hoppat över jympa och spinning och jogg. Istället har jag promenerat och stavgått i lugnt tempo, proppat min kropp med vitlök, frukt och andra nyttigheter. Och nu är jag så gott som återställd.
Nu är det dessutom mindre än en vecka kvar till min diplomering. En dryg vecka försvann då jag skulle ha tränat på mitt pass. Nu ligger jag lite efter men jag får göra det bästa av situationen. I tisdags tog jag med Camilla på en crosstur med stavar och igår körde jag igenom passet ensam och försökte koncentrera mig på styrkestationerna och de olika övningarna. Det börjar kännas mer och mer bekvämt nu och jag ska köra några omgångar till i helgen för att få det att sitta.
Jag SKA bli dilpomerad!! Och när det är avklarat så ska jag börja fokusera på mitt jogg pass och min egen träning.
Ska även springa lite i Ursvik på luncherna nästa vecka för att förbereda inför morgonpasset den 10:e.

Nu är det stavcross som gäller!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jonny "Walker"

Heja!



Blev du diplomerad? Skall själv köra upp i StavCross om ca 3 veckor!

2008-07-29 @ 21:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0