Träningen ligger nere....

Vaknade i fredags med halsont och har sedan dess bara blivit värre. Ligger nu hemma för andra dagen med snorig näsa, rossel i luftrören, urjobbig hosta och försöker sova sittande.

Suck.

Har inte tränat sen i torsdags och det lär inte bli nåt på flera dagar framöver heller.

Istället för att ligga här borde jag vara ute i spåret och fila på mitt pass både hemma och i Ursvik men icke........

Men jag tar det säkra före det osäkra och det är därför jag är hemma från jobbet och ser till att vila så mkt jag bara kan.

I´ll be back!

Kommentarer
Postat av: MarathonMia

Bli frisk, bli frisk, bli frisk!

2008-05-21 @ 11:43:19
URL: http://marathonmia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0