Lätt som en fjäder

Medeljympan igår kändes som piece of cake. Mina muskler bar min kropp som en stor fjäder och jag upplevde träningen som mycket lättare än vanligt. Där ser man, träning lönar sig :)
Dessutom satt de flesta rörelser riktigt bra nu. Där ser man, mitt nervsystem har lärt sig ;)

Det blev även en hel del vardagsmotion igår. Mycket promenerande fram och tillbaka och eftersom jag missade bussen vid Tekniska så fick jag även gå upp till skolan i dryga 10 min, rask takt! Just ja, jag gick även tillbaka ner till Tekniska efter skolan!

Detta eviga promenerande ledde till att jag var hungig i stort sett varannan timme igår. Försökte naturligtvis att äta så ofta jag kunde, fisk, frukt, smörgås, fil.

Idag yoga!! Mmmmm, jag har verkligen längtat. Det är nu två veckor sedan sist.

Jag behöver lite ro i själen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0