Med båda fötterna på jorden...

Sådärja. Idag stretchade kiropraktorn ut musklerna så att jag nu når ner till marken även med mitt vänstra ben. Vilken skillnad! Jag står platt på marken!! :) Och jag är rak i kroppen!!
Fick även en stretchövning för mina strama lårbensmuskler fram som nu behöver sträckas ordntligt. Ingen stretch av rumpa än dock. Det är dom musklerna som just nu håller mig upprätt!!

Jag har promenerat ganska duktigt den här veckan. Har dock inte hunnit med stavgång men i tisdags bokade jag mig på ett bas pass spinning. Det gick alldeles strålande. Det rasslade till lite i ländryggen men det var bara helt naturligt fick jag veta idag.

I måndags kväll gjodre jag teoriprovet på Friskis. Satt i en timme, fyllde i alla frågor jag kunde svaren på först. Gick sen igenom de jag var mindre säker på och slutligen kontrollerade jag alla frågor och svar en sista gång innan jag kände att jag det fick räcka.
Igår fick jag hem mitt resultat...........44 rätt av 50. Jag behövde 33 för att bli godkänd! Wohooooo!!
Så himla skönt att ha det gjort!! Nu kan jag åka till Bosön och koncentrera mig på nästa steg :)

Ingen träning igår eftersom det var kvällskola. Sista lektionen dock, sen tentan om två veckor.

Hade tänkt träna ikväll men ska stå i repan på Friskis. Typiskt. Nåja, imorrn blir det nån form att aktivitet. Bokat och bestämt.

Dock har jag fortfarande jogg och jympa förbud. :(

Kommentarer
Postat av: MarathonMia

Du får snart träna igen! Ha tålamod.

Hellre rak som en spak än sne och nygympad :-) Gammalt känt ordspråk...

2008-04-28 @ 16:05:25
URL: http://marathonmia.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Worth waiting for!! som man säger :)

2008-04-28 @ 21:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0