Spinning around

Så var det dags att mjuka upp benen igen efter lite vila. Bas spinning med Mika (eller snarare mot medel) fick fart på blodet  och hjärtat. Filmjölken jag åt dryga två timmar innan passet tryckte dock på lite men inte så att jag fick någon "må illa" känsla som tur var. Helgens styrke och konditionsträning hade förbättrat min kondition en aning så jag kände mig inte lika uttöttad som jag vanligtvis brukar under detta pass. En lagom inledning på träningsveckan.

Idag blir det en timme medeljympa på lunchen! Längtar redan!

Resten av veckorschemat ser ut så här:

Onsdag: Medeljympa 60 min
Torsdag: Yoga 60 min + Medeljogg 60
Fredag: Danspass eller jogg 60 min?
Lördag: Vila
Söndag: Stationsjympa 60 min + jogg 30 min

Hej hopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0