WOHOOOOOOOOOOOO!!!

Jag är DIPLOMERAD!!!
Jag är numera FRISKISLEDARE!!!

Jag var nervös innan passet men körde på något sätt bara på ändå. Jag var lugn och sansad. Glömde säkert nåt här och nåt där men inget viktigt i det stora hela.
Fick feedback eftgeråt och mina styrkestationer kunde justeras lite för att passa hela kroppen men annars så funkade allt bra. Måste vara mer auktoritär under passet och driva på mera bara. Ska jobba på det!! :)

Fatta att jag numera kan titulera mig som Friskis och Svettis träna ute ledare :)


Nu ska jag sova gott!!! :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

GRAATIS! fan va kul! det där med att vara mer auktoritär kommer ju komma efterhand som du får mer erfarenhet så jag tror du kommer bli skitbra!

2008-06-03 @ 23:26:14
Postat av: Mayumi

Tackar! :) Det är nu det riktiga jobbet börjar....att utvecklasd i ledarrollen :)
Ska bli spännande att se om det kommer nån på mina pass i sommar!!

2008-06-04 @ 11:21:11
Postat av: Jonny "Walker"

Fick jag ju svar ju. Kom in snett i din blogg bara...

2008-07-29 @ 21:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0