Jag är värd en värd

Igår kväll bjöd jag in intresserade till ett provpass av stavcross träning. Meningen var att de som kunde tänka sig att värda på mina pass i framtiden skulle få ett smakprov på vad det är vi ska göra.
Det kom bara två, Malin och Camilla men det gjorde inte så mkt. Det ser ut som att jag fyllt platsen nu. Båda är intresserade!! Jag hade inte spikat passet till 100% och fick improvisera en del. Styrkestationerna hade jag dock redan klara och allt gick galant. Inga problem att få tjejerna att lägga sig på marken och köra push-ups och sit-ups.
Jag fick träna lite på min ledarroll och upptäckte att jag har mkt att finslipa. Men det ordnar sig, promise!

Ikväll blir det basspinning och sen vila framför TV. Jag är trött redan nu men misstänker att det regniga och gråa vädret har en del med det att göra.

Hur som helst, måste rusa till bussen nu!

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0